Moje jedyne komiksy ze Spider-Manem

Chciałem od tak sobie wstawić zdjęcia moich 2 komiksów jakie posiadam (tak, nie ma tak naprawdę czym się chwalić… ale zawsze coś). Są to komiksy z dystrybucji nie istniejącej już firmy TM-Semic, która zajmowała się dostarczeniem polskim fanom przygód ich ulubionych bohaterów w rajtuzach. W swojej kolekcji posiadam od nich numery 50 (z roku 1994, ma nawet stary przelicznik walutowy) oraz 85 (z roku 1997). Tak, wiem, że te numery są od siebie odległe ale to wynika z faktu, że poluję na Allegro na komiksy w jak najniższych cenach (numer 50 kupiłem za 1zł! deal with it) więc biorę co mi do rąk wpadnie.  O fabule to nie mam za bardzo po co się rozpisywać z uwagi na to, że to nie są komiksy powiązane bezpośrednio ze sobą (jeśli będę miał ochotę/ktoś poprosi to mogę opisać numery osobno).

Mogę przyznać, z ręką na sercu, że numer 50 kupiłem ze względu na cenę (kto by nie kupił za 1zł?) oraz za ten hologram na okładce. Z kolei numer 85 przyciągnął mnie też okładką, ponieważ przedstawia 2 postacie, które bardzo lubię. Są to mianowicie Venom i Scarlet Spider (choć nie tylko oni są w tym numerze ale to radzę przeczytać samemu).

Obrazek

O ile w tym komiksie o Venomie i Scarlet Spiderze przeszkadza mi kreska Sala Buscemy (ma naprawdę paskudny styl) to prace Saviuka są o wiele przystępniejsze dla moich oczu. Bardzo dobre wrażenie wywarła na mnie ostatnia strona. Jest pełna dynamizmu oraz postacie są w fajnej pozycji.
Obrazek

Gdzieś może jest jeszcze jeden komiks, który należał do bodajże 7 tomowej serii 4 historyjek w jednym i był w bardzo dużym formacie. Niestety gdzieś się zapodział (prawdopodobnie leży w piwnicy wraz z komiksami ze Star Wars o czym też kiedyś coś będzie) więc nie jestem w stanie umieścić tutaj zdjęcia jak ten komiks prezentuje się w rzeczywistości oraz nie mam jak zamieścić jego tytułu.

Tak na marginesie. Znalazłem bardzo interesujący komiks o Iron Manie (nie pochodzi z polskiej dystrybucji) za całkiem przystępną kwotę i jeśli uda mi się go dorwać to na pewno go opiszę i pochwalę się zdobyczą.

4 thoughts on “Moje jedyne komiksy ze Spider-Manem

  1. Jest lepiej – choć nadal momentami składnia zdania jest dość nieładna. np. „O fabule to nie mam za bardzo co tu opisywać”.
    Widać natomiast, że zacząłeś uważać na powtórzenia, a to się chwali. 🙂

    • To gratuluję. Jak chyba wspominałem to dopiero niedawno zacząłem kupować komiksy i na razie nie ważne jaki numer, patrzę na okładkę bo wiem, że na Allegro nie da się kupić wszystkich numerów.

Skomentuj

