30167 Iron Man vs. Fighting Drone – recenzja zestawu Lego

Obiecałem sobie, że już zerwę z kupowaniem klocków, ze już nigdy nie kupię jakiegoś zestawu… Niestety, idąc przez galerię wszedłem do Empiku aby kupić obrazek na ścianę z Iron Manem i poszedłem na dział z czasopismami. Spojrzałem na magazyny dla dzieci, a tu co? Kaczor Donald z zestawem LEGO Iron Man. „Pal licho” powiedziałem, 10zł mnie nie zbawi…

30167
Obrazek
Dane techniczne:
Seria: Super Heroes
Rok produkcji: 2013
Liczba klocków: 24
Liczba figuerk: 1
Cena: Magazyn Kaczor Donald – 9,99zł
– eBay (najmniejsza cena) – 10$

Zestaw nawiązuje do produkcji z 2012r o tytule „Avengers” (za jakiś czas też trafi notka na blogu). Zestawik przedstawia Iron Mana podczas wielkiej walki w Nowym Yorku (chyba, nie jestem już pewien)

Opakowanie

Obrazek
Obrazek

Naszym opakowaniem jest typowy polybag. Nie wiem czy tylko ja mam uczucie, że jest większy od innych polybagów (jedynie jakie miałem to z serii NinjaGo). Z przodu mamy ładnie przedstawionego Iron Mana lecącego na wrogiego drona, a w tle panorama miasta. Na górnej części mamy logo LEGO, przedział wiekowy, numer seryjny, napis serii Marvel Super Heroes oraz małą podobiznę Iron Mana. W prawym dolnym rogu mamy napis, że zestaw nawiązuje do filmu Avengers.
Z tyłu widzimy znów logo LEGO, numer seryjny, logo LEGO Club wraz z jego adresem internetowym. W prawej części mamy wszelkiego typu informacje o tym, że są tam małe elementy. Widzimy w jakich krajach zestaw jest produkowany, a w dolnej części możemy ujrzeć logo Marvel.

Instrukcja

Obrazek
Obrazek

Instrukcja jest małą karteczką. Po rozłożeniu mamy w 8 krokach ukazane jak zbudować nasz zestaw. Z tylu mamy reklamę serii Marvel Super Heroes, gdzie o dziwo nie ma zestawów ale postacie, które pojawiają się w innych zestawach. Są nawet jakieś, których ja – dosyć średnio obeznany fan komiksowych postaci – nie znam. Są to jegomość w żółtym hełmie oraz coś co przypomina latającego owada. Jakiś czas potem dowiedziałem się, że są to Nova oraz Beetle, których można zobaczyć w serialu na Disney XD „Ultimate Spider-Man”.

Zestaw

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oto co otrzymujemy po otwarciu woreczka. Warto zwrócić uwagę, że hełm Iron Mana znajduje się w osobnym opakowaniu.

Przejdźmy teraz do poszczególnych elementów zestawu.

Iron Man

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nasz Iron Man nosi zbroję, która zadebiutowała w Iron Man 2 – jeśli dobrze pamiętam, jest to Mark 6. Z przodu mamy piękny nadruk na klatce piersiowej oraz na nóżkach. Niestety na nóżkach jest bardzo słabej jakości. Plecy postaci są również nadrukowane. Głowa Iron Mana ma odchylaną maskę, dzięki czemu możemy zobaczyć jego twarz w założonym hełmie. Nasz minifig ma główkę pomalowaną po obu stronach. Jedna przedstawia spokój, a druga złość. Rozczarowujące jest to, że i głowa ma swoje błędy w malowaniu (rysy twarzy). Zgodnie z instrukcją przyczepiamy do rąk round plate’y, a do nóg round bricki co symuluje napęd lotu Iron Mana.

Drone

Obrazek

Drone jest mały (czego można się spodziewać od zestawów z polybaga?). Ale nie przeszkadza mi to. Ma antenkę przez którą najwyraźniej odbiera sygnał, piły jak skrzydła i broń. Mały bajerek i mi się podoba.

Części zapasowe 

Obrazek

Podsumowanie

Obrazek

Jak na zestaw za 10zł nie ma co narzekać. Mamy drona, który może dać nam kilka elementów (pił nigdy za mało). Jednakże samo występowanie Iron Mana to wielki plus bo minifg jest świetny i stał się od razu moim ulubieńcem w mojej kolekcji.

PS: Zestaw może być już niedostępny ponieważ oryginał recenzji został napisany 8 czerwca, a przerobiona wersja trafiła tutaj.

6 thoughts on “30167 Iron Man vs. Fighting Drone – recenzja zestawu Lego

Skomentuj

