Świeże zdobycze #1

Zrobiłem nową kategorię czyli „Świeże zdobycze”. Będę tu wrzucał co nowego znalazło się w mojej kolekcji (tak wiem, że nikogo to nie obchodzi ale nie chcę ciągle pisać o filmach i tak wiem, że to trochę chwalenie się).  Ostatnio wpadł mi amerykański Iron Man #291, polski numer X-Men 11 z 1994r. oraz gra Ultimate Marvel vs Capcom 3.

DSC_0053

X-Men 11/94
Jak dobrze wyczytałem z okładki to jest tutaj bitwa X-Menów o wyspę Muir i powrót Colossusa. Ogólnie dużo się dzieje, a i rysunki są na wysokim poziomie (nie rysował ich Buscema haha). O wiele lepiej mi się czytało Iron Mana.

Iron Man #291
Co wyczytałem to Rhodey był ścigany przez jakieś cyborgi, a Iron Man z nimi walczył lecz później Rhodey przymierza swoją zbroję War Machine i walczą ramię w ramię. Naprawdę bardzo mi się spodobały rysunki, są to chyba najlepsze jakie mam w swojej kolekcji (co wychodzi, że mam 4 rysowników) i naprawdę są miłe dla oka.

Ultimate Marvel vs Capcom 3
Ostatnią rzeczą jest gra Ultimate Marvel vs Capcom 3. Gra stworzona oczywiście przez Capcom i system gry jest taki jak w Street Fighterze. Mamy tutaj bardzo ciekawy roster postaci Marvelowych (jest i moja ulubiona trójka: Spider-Man, Iron Man i Deadpool). Jest kilka X-Menów, Doctor Doom czy dodany do wersji Ultimate Ghost Rider. Po stronie Capcomu też jest wiele postaci z popularnych gier jak Street Fighter, Resident Evil (jest i Nemesis T-Type!) Dead Rising czy Mega Man. Walki odbywają się w 3 vs 3 i kończą się kiedy każda z postaci z drużyny nie będzie miała punktów zdrowia (fajny patent bo i tak walki są bardzo dynamiczne). Jest nawet tryb w którym możemy stać się Heraltem Galactusa i postać jaką wybieramy jest cała srebrna jak Silver Surfer.

Lubię zakupy na Allegro i raczej jeszcze będę tam zaglądał. Zawsze komiksy są w stanach db/bdb więc nie ma się czego obawiać. Jeśli jest inaczej to sprzedawca zawsze o tym pisał.

PS: Polecam sprzedawcę Maciej305. Ma bardzo duży wybór tytułów (chyba głównie amerykańskich wydań) i są w świetnym stanie (od niego ten Iron Man). I chcę mu podziękować za to, że Iron Mana wysłał mi w ładnej komiksowej koszulce.

15 thoughts on “Świeże zdobycze #1

  1. Ten numer X-Men nie przypadł mi zbytnio do gustu cała jego treść wyleciała mi po 5 minutach. Ja lubie Sala Busceme bardzo pasuje do histori z klimatem i psychologią postaci np polskie numey spidera 7/93 albo 7/94. Głupotą jest używanie go do histori akcji bo to nie jego klimat.

    • Ogólnie przez to, że ten komiks prowadzi jakiś wątek, a nie zaczyna nowy to miałem lekkie „WTF?” przez połowę komiksu m.in. chodzący Profesor itp. Sala Buscemy nie lubię bo w numerze 7/97 mam wgląd na Vulture’a i jego twarz jest dla mnie jakaś dziwna. A to jak narysował w tym samym numerze Mary Jane pozostawię bez komentarza (strona 18)

      • Są to komiksy wydawane prze Egmont czyli „Star Wars Komiks”. Mam chyba numery zbierane może przez 2-3 lata. Trochę mogłoby tego być, a i kilka wydań specjalnych (w tym mój ulubiony z Jango Fettem, który przez często użytkowanie mógł się zniszczyć).

  2. Ja zbieram SWK do tej pory nie mam tylko 2 numerów Extra opartych na TCW. Kiedyś miałem numery egmontu z lat 1999-2000 ale przez że ich nie upilnowałem trafiły na makulaturę. JF:Łowy to bardzo dobra historia lepszae były tylko zeszłoroczne Jango/Boba Więzy krwi tam grafa powalała na łopatki.

      • Jedna rada nie angazuj sią zbytnio w Marvela bo również cię znudzi staraj się dobierać jakieś uznane historie bo pod wpływem nawału słabych i średnich historii można się znudzić szybko.

      • Tzn jak „uznane historie”?
        Nie zamierzam się angażować w samego Marvela. Zapewne po zrecenzowaniu wszystkich X-Menów i Wolverina będzie coś z DC.

  3. Chodzi mi to że lepiej jest poznawać jakieś dobre historie pokroju Marvels, Torment,Ostatnie Łowy Kravena czy Weapon X niż rzucać się na sterty wyrwanych z kontekstu zeszytów. Podobnie z DC. N forach z łątwością zobaczysz które są cenione przez fanów. Lepiej raz na jakiś czas wydać więcej na droższą dobrą pozycję niż na stos przeciętniaków.

      • Skąpość i kupowanie tylko naprawde tanich tytułow to jednak dobra cecha. Ta giera na ps3 twoja czy pożyczona? Nigdy nie miałem rzadnej konsoli i raczej mieć nie będę nie interesuje mnie ten dział rozrywki .

      • Skoro znajduje się w „Świeżych zdobyczach” to oznacza, że należy do mojej kolekcji. Ogólnie nie pożyczam gier, zazwyczaj albo gram w jakieś f2p albo gry, które już mam lub po prostu czekam na bardzo niską cenę.
        Miło, że ktoś rozumie, że mimo wszystko kupowanie za małe pieniążki to dobry zakup.

  4. Może to głupio zabrzmi ale ceny gier to dla mnie abstrakcja. Sam nie jestem graczem, na PC to grałem od wielkiego święta mało którę grę przeszedłęm w całośći z tych co grałem,Słaby ze mnie gracz i dlatego niezbyt mnie interesuja ta branża.

  5. Jak będziesz kupował Semici podpytaj się sprzedawców o to czy wszstko ok z drukiem w nich. Mi ostatnio trafił się egzemplarz gdzie wiele stron się powtarza kosztem innych
    nie licząc okładki to na 48 stron komiksu 28 jest właściwych ale solidnie pomieszanych a reszta to powtórzenia.To był komiks który dostałem gratis ale zdarzają się nieświadomi niczego sprzedawcy.

    • Ostatnio jak doszedł mi Semic to okładka była w fatalnym stanie ale tego nie było na zdjęciach, a nie było opisu. Moja głupota i nie będę przez to wystawiał negatywnego komentarza.

Skomentuj

