Moja kolekcja komiksów Star Wars

Jak już kiedyś pokazywałem te „mikro” kolekcję Spider-Mana to może czas na inne komiksy? Padło na Star Wars bo ich jest o wiele więcej, chyba w okolicy 20 lub trochę więcej. Kolejność komiksów przypadkowa.
DSC_0057
DSC_0058
DSC_0059DSC_0060DSC_0061DSC_0062
DSC_0063
DSC_0065DSC_0067DSC_0068

Oczywiście nie mogło też zabraknąć kilku wydań specjalnych.

DSC_0069DSC_0072

Z tych wydań lubię wszystkie prócz Oblężenia Saleucami. Nie przepadam za Aaylą Securą i jej wątkami z Quinlanem Vosem. Kilka komiksów musiałem podreperować taśmą (polak potrafi) ponieważ przez pewien czas leżały luzem w skrzyni i trochę się uszkodziły.

5 thoughts on “Moja kolekcja komiksów Star Wars

  1. Ja z kolei lubię wątki Ayli i Vosa wkurza tylko że puszczają je tak bez ładu i skłądu. Najgorsza dla mnie była historia troje przeciwko galaktyce w 4/2008 taka nudna przygodówka. I numer 1/2009 większość nudnych historyjek.

    • Zgadzam się numery, które wymieniłeś nie był jakoś super interesujące. Ogólnie też historię jakie lubię czytać są też zależne od kreski, nie lubię tych koślawych karykatur chodź „Urwisy” o ile mnie pamięć nie myli jeśli chodzi o tytuł byli fajni. Żałuję, że te komiksy to i tak głównie Luke, Vader i Boba. Nie to abym miał coś do Boby i Vadera ale wolałbym aby czasami pojawiły się klony w większej roli. Może miały jakiś epizod kiedy nie kupowałem komiksów.

      • To już wina twóców komiksó ze Stanów że nie robią z nimi zbytnio komiksów. Odliczająć to co masz nie było nic z klonami w rolach głownych.

      • Możliwe, że jeśli cena zwykłego egzemplarza komiksu nie uległa zmianie to kupię kilka numerów. Nadal czekam na coś z klonami i Jango/Bobą.

  2. Teraz kosztuje 7 zł , nowe numeru nie kupuj bo sie zawiedziesz bo to prolog do Saleucami. Wydania specjalne kosztują tyle samo ale teraz tylko 2 razy w roku i mają je ponoć zamknąć.Z Jango i Bobą był zajebisty komiks w tamtym roku.

Skomentuj

