Świeże zdobycze #2

A raczej świeża zdobycz. Czekałem aby wrzucić wszystko aby było bardziej estetyczniej ale nie chce mi się czekać, a i przy okazji będzie więcej wpisów.
Komiks doszedł do mnie z okładką w fatalnym stanie ale ze mnie taki majster to sobie poradziłem taśmą klejącą i mam w stanie, który mnie zadowala torll

Jest to numer 4/97 i  jest związany z moim 7/97. W tym numerze Puma okazuje się, że nie zginął od postrzału i ponownie walczy ze Spiderem. W nim też pojawia się jeden z moich ulubieńców – Ben Reilly. Kreska jest moim zdaniem jest jedną z lepszych. Puma wygląda jak prawdziwe zwierzę z rodziny kotowatych, a styl rysowania Pająka bardzo przypadł mi do gustu (może to te oczy?)

DSC_0073

 

4 thoughts on “Świeże zdobycze #2

Skomentuj

