Świeże zdobycze #3

Dzisiaj kurier wpadł do mnie bardzo wcześnie i przez to mnie obudził fffuuu Na szczęście były to moje nowe komiksy (no, jak zawsze z drugiej ręki).

Oto drugi polski numer The Amazing Spider-Man 2/90
DSC_0075

Oraz dwa numer Marvel Comics Presents #90 i #91
DSC_0076

Jakie okazało się moje zdziwienie kiedy okazuje się, że w tym komiksie są aż 3 historie. W #90 rozpoczyna się historia Ghost Ridera oraz Cable. Trochę wyrwana z kontekstu bo była jakaś dziewczyna i została porwana no i przez to Cable oraz Ghost Rider łączą siły aby ją uratować. Nie wiem po co, może tego nie zrozumiałem. Ogarnąłem, że Ghost Rider polazł tam bo chce pomścić niewinną osobę, ale na co tam Cable?

DSC_0077
DSC_0078

Zdziwienie mnie dopadło kiedy zauważyłem historię z Wolverinem. Sądziłem, że to też będzie historia, która dopiero co się rozpocznie ale to była jej końcówka więc nawet nie czytałem yao-ming   Była też jakaś historia z Nightmare ale był tam jakiś wielki pomarańczowy glut więc kto by to czytał? No bo serio, co przyszło Marvelowi do głowy zrobić takie coś?
Oraz jak widać na #91 jakiś zielony kosmita. Wygląda znajomo, nie wiem skąd.

5 thoughts on “Świeże zdobycze #3

    • O widzę, że masz numer #93. A gdzie jest numerek #92?
      Ja zakupiłem bo numer #90 to początek tej historii, a oczywiste, że #91. Najlepsze jest to, że #91 nikt nie licytował. Nie podoba mi się mimo wszystko, że przez to, że jest tak dużo historii to zapewne ta z Cable i GR ciągnie się przez kilka numerów.

  1. Ja byłem świadomy że tutaj są pocięte historie, zawsze przed zakupami robię research zawartości. Zresztą jeden kupiłem bo była pełna króciutka historia z Daredevilem i Black Widow. 92 nie mam numeru. Moich też nikt nie licytował. Był jeden numer z Daredevilem w większej roli ale tam typek dawał powyżej 7 zł więc nie licytowałem go już.

Skomentuj

