O Ultimate Spider-Man słów kilka

Miałem ochotę obejrzeć na jakiś serial Marvelowy ale nie miał to być jeden z moich ulubionych klasyków takich jak Spider-Man TAS, czy X-Men TAS. Chodziło mi o coś nowszego, coś co mógłbym na spokojnie obejrzeć w telewizji.
SPIDER-MANZacząłem przeglądać kilka seriali nadawanych na naszym polskim DisneyXD i moją uwagę przykuł Ultimate Spider- Man (polski tytuł to
Mega Spider-Man i o ile się nie mylę to słowo ultimate nie oznacza „mega” kidding). W tej wersji Spider-Man jest żółtodziobem chodzącym do liceum, przez brak swoistego doświadczenia robi mnóstwo bałaganu przy swoich akcjach, lecz z pomocą przychodzi Nick Fury, którego zadaniem jest nauczenie Spider-Mana jak być prawdziwym super bohaterem. Haczyk jednak polega na tym, że musi stać się przywódcą grupy innych herosów, którymi są: White Tiger, Iron Fist, Nova oraz Luke Cage (który nadał sobie przydomek Power Man). Każda z tych postaci również została dostosowana do panującego tu klimatu więc wraz z Peterem Parkerem chodzą do tego samego liceum. Przyznam, że są to świetnie zarysowane postaci i darzę je sympatią (najbardziej White Tiger oraz Iron Fist).
W serialu nie tylko wyżej wspomniana ekipa Człowieka Pająka bierze udział w akcjach. Będziemy mieli szansę ujrzeć w akcji Wolverine’a, Kapitana Amerykę czy Thora. Są ci interesujący przeciwnicy tacy jak Loki, Sandman jak i tacy.. nudni i nieciekawi. Dobrym przykładem jest tutaj Trapster. Gamoń pojawia się kilka razy, a jest nudny i cienki jak nie wiem co.
Główną rolę dubbingową odgrywa tutaj Drake Bell (piosenkarz znany z serialu „Drake i Josh” oraz parodii o tytule „Superhero Movie”) i kiedy miałem szansę go odsłuchać to uważam, że był to strzał pozytywny w 100%. Sam Stan Lee otrzymał własną postać. Jest grany jako woźny ale jego rola jest o tyle ciekawa, że zawsze lubiłem kiedy się pojawiała.
0
Wiele osób uważa go za jeden z gorszych kreskówek o Pajęczaku ale ja nie widzę w nim aż wielu złych rzeczy, Oczywiście każda kreskówka to inna rzeczywistość w Marvelu i można zobaczyć kilka rzeczy, których nie widziało jak na przykład to, że Mary Jane stara się o pracę w Daily Bugle Communications, ciocia May która uprawia sporty ekstremalne itp. Przyznam, że w tym serialu nie wszystko mi się podobało ale przypadło mi bardziej niż Avengers Potęga i Moc.
Przeszkadza mi origin Venoma, jest to jeden z gorszych z jakimi się spotkałem. Mianowicie tutaj „mroczny” gen z DNA Spidera został oddzielony od jego zwykłej krwi i później przejmuje ciało Harry’ego Osborna. Poziom beznadziejności daje w tym przypadku znak.  Design Dr. Octopusa jest beznadziejny, zrobili z niego zapuszczonego grubasa przypiętego do metalowych ramion. Ok, jest to osoba, która pracuje w samotności itp. itd. ale nie podoba mi się ten wygląd. Co innego Green Goblin. Co prawda origin też jest zepsuty jak diabli ale za to design przypadł mi bardzo do gustu.
Jeszcze jedną z rzeczy, która mnie nie przekonuje to fakt, że Spider-Man rzuca dowcipami na prawo i lewo. Wiem, że potrafi p być dowcipkującą postacią ale po prostu tych żartów jest za dużo i zamiast mnie rozśmieszyć tylko mnie irytuje.
Z niecierpliwością czekam na spolszczony drugi sezon ponieważ w języku angielskim wraz z polskimi napisami znalazłem tylko dwa odcinki.
spiderman1

One thought on “O Ultimate Spider-Man słów kilka

  1. Ja nie lubię tej serii ani wogóle tych nowych kreskówek Marvela. Wystarczyły mi 2 odcinki abym dalej nie oglądał, nie cierpię takiego poczucia humoru.

Skomentuj

