Prośba o przedłużenie Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela.

Sprawa już istnieje jakiś i nie wiem dlaczego jej nie umieściłem. Otóż chodzi o przedłużenie wydawanej w Polsce Wielkiej Kolekcji Komiksów Marvela. Zależy nam na przedłużenie kilku tych tytułów:

z angielskiej listy tytułów:

  • Captain Britain: A Crooked World (Alan Moore, Alan Davis)
  • Captain Britain and MI13: Vampire State (Paul Cornell, Leonard Kirk, Michael Collins)
  • Avengers: Forever – Part 1 (Kurt Busiek, Carlos Pacheco)
  • Avengers: Forever – Part 2 (Kurt Busiek, Carlos Pacheco)

z niemieckiej listy tytułów:

  • Deadpool: Hey, it’s Deadpool! (Joe Kelly, Ed McGuinness, Aaron Lopresti)

O ile tytuły z wersji angielskiej jakoś średnio mnie interesują (no może Avengers) to na Deadpoola chętnie bym poczekał. Mimo, że nie kupiłem żadnego tomu WKKM (szukałem pierwszego numeru czyli „The Amazing Spider-Man: Powrót do Domu ale zakończyło to się fiaskiem) to naprawdę chciałbym posiadać Deadpoola w swojej kolekcji ponieważ to będzie pierwsza historia z Deadpoolem po polsku.

Jeśli ktoś mógłby pomóc to byłbym wdzięczni. Czytelnicy powiększą swoją kolekcję, a ja będę miał okazję poczytać Deadpoola. To nic nie kosztuje a po oddaniu głosu wystarczy potwierdzić go mailem (sprawdzajcie w spamie)/

Link: http://www.petycjeonline.com/wkkm

Skomentuj

