Świeże zdobycze #4

Hej witam już w czwartym poście o „Świeżych zdobyczach”. Co nowego dzisiaj? 
DSC_0064

Po pierwsze film na DVD Avengers. Można zakupić go za 19,99zł w sieci Biedronka. Fajnie wydana książeczka lecz to co w niej jest nie jest jakoś imponujące. To po prostu przedstawienie motywów poszczególnych postaci i ich powodów dlaczego dołączyli do Avengers. Film świetny i bardzo lubię go oglądać.

Drugim moim zakupem jest Deadpool kills Deadpool #2. Jest to historia składająca się z czterech numerów i jak sama nazwa mówi jest tu mnóstwo Deadpooli i zgonów. Pierwszy numer miałem okazję przeczytać cyfrowo, a drugi po prostu kupiłem bo historia mnie naprawdę zaciekawiła. Okładka wygląda super i jest w klimacie typowo Deadpoolowym. Mimo, że ten komiks jest z tego roku (mój pierwszy tegoroczny numer!) to kreska nie jest taka jak z Iron Man Pięć Koszmarów i innych nowszych produkcji. Kreska jest prosta i przyjemna dla oka, a to lubię. Gdyby nie cena 11zł to chętnie zakupiłbym resztę numerów ale wolę kupić inne zeszyty – może kiedy indziej się uda to zrobić. Tym samym udało mi się skompletować po przynajmniej jednym komiksie z moich ulubionych postaci (Deadpool, Iron Man oraz Spider-Man). Ogólnie ten komiks nie zamawiałem na Allegro. Zamówiłem go w sklepie ATOM Comics i jestem zadowolony – powiadomienia na maila o wysłaniu komiksu, list z podziękowaniami, KOSZULKA KOMIKSOWA GRATIS! Jestem pewien, że będę starał się więcej tam zamawiać. 

4 thoughts on “Świeże zdobycze #4

  1. Ja już filmów nie kupuję bo wkurzały mnie te zagrywki że ucina się dodatki na dvd kosztem blue ray, a do tego jeszcze zaniżają jakość obrazu na dvd aby kupować nowy format.

    • Ja tak naprawdę zakupiłem swoje pierwsze i być może ostatnie DVD. Lubię sobie jakiś film obejrzeć ale nie za bardzo mam fundusze na Blu Ray więc pozostaje oglądanie na różnych serwisach.

  2. Nie lubię Deadpola, ale przyznam słabo z nim na tanich aukcjach allegro.. Ostatnio kupiłem na aukcji Atomu Daredevil Annual wylicytowałem za 12,5 z wysyłką w sklepie kosztuje 18 zł bez wysyłki, zgodzę się z tobą jeżeli chodzi o ich jakośc wysyłki.

    • Ja nie czekałem na aukcję z Deadpoolem na Allegro. Widziałem, że ciężko o jakąś zeszytówkę z nim więc mimo tego, że był na aukcji to spodziewałem się, że zapłacę więcej niż chciałem (nie wiem na ilu się skończyło, bo nie sprawdzałem). Zamówiłem prosto z ich sklepu.

Skomentuj

