Świeże zdobycze #8

Świeże zdobycze wciąż są i dzisiaj jest nowa porcja stuffu do kolekcji. Co dzisiaj?
Wielka Kolekcja Komiksów Marvela: Tom 1 The Amazing Spider-Man Coming Home
DSC_0009

Baaardzo długo szukałem tego numeru. Na Allegro zawsze przekraczał cenę okładkową (bez wliczania kosztów przesyłki), a ze względu na to że ten numer jest dosyć „stary” to w żadnym punkcie prasowym nie miałem okazji go otrzymać (sklepy zawsze sprowadzają po 2-3 numery). Jednakże los się do mnie uśmiechnął i wylicytowałem ten tomik za 5zł w stanie jak dla mnie idealnym/bardzo dobrym (był nawet plakat). Sama historia z runu Starczynskiego i J.Romity Jr. jest naprawdę dobra. Całość się trzyma kupy, nie nudzi tylko wciąga i to bardzo – nie mogłem się od tej historii odciągnąć. Szata graficzna stoi na bardzo wysokim poziomie i mimo, że nie jestem jakimś wielkim fanem nowoczesnej grafiki to tutaj bardzo mi się podobała.

Star Wars Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords
DSC_0011
Cóż, jestem wielkim fanem Star Wars oraz wszelkich gier z jej uniwersum. Poprzednika przeszedłem mniej więcej 3-4 razy i mam nadzieję, że „dwójka” spełni moje oczekiwania. Niedawno zacząłem i boli fakt braku polskich napisów.

5 thoughts on “Świeże zdobycze #8

      • Wiedziałem o tym , zresztą on dostał poprawione wydanie. Zresztą tego pomieszania jest tylko na końcu i jak się wie jak czytać to nie ma problemu.

  1. Nie ma jakiegoś fanowskiego spolszczenia do drugiego KotOR-a?
    Mam taki sam egzemplarz. Na razie poczeka na „lepsze” czasy. No i chciałbym przed rozpoczęciem kontynuacji ponownie ukończyć część pierwszą.

Skomentuj

