O Arrow słów kilka

Nigdy nie byłem jakimś zwolennikiem seriali. W telewizji nie oglądam tych wszystkich telenoweli czy oper mydlanych. Kiedyś próbowałem oglądać Dr. Who ale nie było za bardzo czasu na to wszystko. Pewnego coś się zmieniło.  Przeczytałem, że istnieje serial aktorski o Green Arrow (mimo, że nie jestem super fanem DC to GA i Flash to moi ulubieńcy) więc od razu zacząłem go oglądać i… serial naprawdę mi się spodobał. Nie tylko wciągnął mnie bardzo intensywnie w świat DC ale ukazał moją ulubioną postać w innym świetle.
www.pizquita.com
Przejdźmy do zarysu fabularnego.
Po 5 latach od katastrofy morskiej miliarder Oliver Queen jak dotąd uznawany za zmarłego, zostaje odnaleziony na bezludnej wyspie na Pacyfiku. Kiedy powraca do domu, rodzina zauważa, że pobyt na wyspie bardzo go odmienił. Spostrzegł, że jego miasto Starling City jest przepełnione złem – za każdym rogiem kradzieże i gwałty, łapówkarstwo i inne nieczyste interesy. Postanowił więc stać się wyzwoleńcem Starling City, posługując się notesem swojego ojca eliminuje osoby kalające jego miasto. Za dnia zwykły miliarder, a w nocy mściciel wymierzający sprawiedliwość. Brzmi to banalnie ale zrealizowane jest to naprawdę dobrze. Postaci pierwszo i drugo planowe zapadają w pamięć. Każdy jest w swój sposób zarysowany i nie miałem odczucia, że czegoś mi brakowało.
Sceny walki są genialnie przedstawione Oliver jak na prawdziwego bojownika ma szeroki wachlarz ciosów jak i strzał co prezentuje się naprawdę nieźle. Oczywiście najlepiej się prezentują walki z wszelkiej maści zabójcami czy chińską triadą.

W Arrow nie ujrzymy tu postaci pokroju Supermana czy Wonder Woman. Jest to świat pełen realizmu, który został przedstawiony podobnie jak ten w Batmanie z ręki Christophera Nolana.
56491.big
Na co mógłbym ponarzekać? W zasadzie jest kilka odcinków słabych (w której pojawia się Huntress) ale jest ich… 4 albo 5 na 23 więc tutaj aż tak się nie zawiodłem. Denerwuje mnie była dziewczyna głównego bohatera – Laurel Lance. Dziewczyna nie wiem z kim ma być, raz jest z Oliver raz jest z jego przyjacielem Tommym i tak się ciągle to kółko kręci.

Serial jest w mojej opinii naprawdę dobry i polecam go każdemu któremu spodobała się konwencja realizmu Mrocznego Rycerza, Jest to jednocześnie dzieło warte polecenia osobom, które lubią pooglądać seriale pełne akcji, tak naprawdę każdy znajdzie tu coś dla siebie

PS: Już od kilku tygodni emitowany jest sezon 2 i zapowiada się ciekawie więc radzę uzupełnić pierwszy i na bieżąco śledzić najnowszy.
56505.big

Skomentuj

