Świeże zdobycze #9

Mogłoby się wydawać, że nie lubię fanem DC Comics. Niby skąd takie moje spostrzeżenie? Otóż dlatego, że jedyne co z DC znalazło się na moim blogu to zdjęcie jednego komiksu z Superman/Batman oraz kilka słów o serialu Arrow. Ale nic bardziej mylnego. Lubię DC, ale nie na tyle abym był jego fanem i znawcą. Nie znam wszystkich postaci (no w sumie w Marvelu też nie) i nie potrafię znaleźć tylu postaci którymi darzę sympatię co w Marvelu. Jednakże jest tych kilku bohaterów, którzy zdobyli moje uznanie i chętnie czytam o nich informacje. Jak możecie spojrzeć to tymi bohaterami są The Flash i Green Arrow. Zamówiłem ostatnio zeszyty kolejno #21 oraz #17. 
DSC_0040
Zmieniłem sposób w jaki nabywam numery. Od teraz przed kupnem staram się dowiedzieć czy historia zawarta w numerze jest kontynuacją jakiegoś eventu czy też nie. Jednakże The Flash #21 kontynuuje wątki z The Flash #19 ale akurat jestem w trakcie czytania wszystkich numerów więc dojdę do tej historii. Natomiast inaczej sprawa ma się z Green Arrow. Tutaj czytałem wiele opinii, które mówią, że numery #1-#16 to straszna chała i nie ma w nich nic ciekawego. Akurat Green Arrow #17 rozpoczyna wątek „The Kill Machine!” więc resztę będę mógł sobie ogarnąć za jakiś czas.
To już wszystko na dziś, do zobaczenia w następnym spisie.
PS: Może niedługo trafi się recenzja jakiegoś komiksu (nie chcę zanudzać już filmami).

Skomentuj

