Świeże zdobycze #10

Witam w 2014 roku! Wiem, że przez jakiś czas zaniedbałem swój blog (co było związane z nauką i innymi ważnymi sprawami) ale postaram się znów umieszczać regularnie jakieś wpisy. A od czego zaczynamy 2014? A mianowicie od standardu czyli Świeżych Zdobyczy. Co dzisiaj mamy?

A mianowicie Spectacular Spider-Man vol.2 Countdown. Przyznam, że ta luźna kreska na początku mnie irytowała ale dałem się do niej przekonać. Jest luźna, frywolna a co za tym idzie i przyjemna dla oka. A skoro mowa o oczach, to niezupełnie spodobał mi się styl rysowania oczu Spidera, ot takie tam czepialstwo. Na plus update Dr. Octopusa ale o tym warto przeczytać dany komiksCAM00057
Następnie mamy Green Arrow vol.3 The Archer’s Quest. Niestety o tym nie mogę nic powiedzieć. Dlaczego? Otóż jestem do tyłu z poprzednimi historiami czyli Quiverem oraz ‚The Sounds of Violence. Przy okazji warto wspomnieć o tym, że Quiever (pol. Kołczan) był wydany również w Polsce w dwóch tomach.
CAM00059
The Amazing Spider-Girl vol.2 Comes the Carnage. Czyli co by było gdyby Parker miał córkę. Przyznam, że świetnie się bawiłem i tylko lekka domieszka teen dramy mi przeszkadzała, no ale w końcu to nastolatka jest główną bohaterką.
The Invicible Iron Man Demon in a Bottle. Jest to jak na razie najstarszy (według oryginalnego powstania) komiks z WKKM. Demon w Butelce jest dość specyficzny, zawdzięcza to przede wszystkim okresie w jakim powstał więc jest pełen monologów oraz opisów do wszystkiego co się dzieje co daje takiego lekkiego uroku.

I przy okazji udało się umieścić w jednym poście to co dostałem w okresie grudzień-styczeń.

Skomentuj

